5 gânduri despre “Inregistrarea emisiunii „Subiectiv”, cu Răzvan Dumitrescu

  1. V-am urmărit, cu mult interes, aseară. Ca orice cetățean onest sunt de acord cu analiza dumneavoastră. Ce vom face cu ceilalți cetățeni mai puțini onești sau cu cei intoxicați de propaganda anti corupției roșii? Oare are corupția culoare? În ceea ce privește cât de bun este domnul Ciolacu, eu cred că este un șmecher bun. Din păcate, această țară, deocamdată, nu are lideri, pentru că cei care ar putea fi nu sunt lăsați ca să fie sau nu vor să intre în ,,băicăreala” actuală a politicii românești. În ceea ce privește actualul Președinte al României, singura lui calitate este înălțimea fizică ( etnia nu este o calitate, ci doar o identitate). Nu este exclus ca românii să aleagă un președinte de tipul Cioloș, Barna, Cîțu, Fritz- unul și unul mai minunat ca celălalt! ,,La țară nouă, om nou”, numai că ăștia nu sunt Cuza și nu-i interesează deloc această țară, iar țara nouă pe care ei o vor, nu are să mai fie în veci a românilor!

  2. Bună ziua, d-nule Premier
    Dacă nu am cont de FB, unde aș putea să urmăresc emisiunea de aseară ?

  3. E … si cand va ziceam io ca e ceva putred in UE in legatira cu dorinta de a scapa de motoarele cu expolozie …

    Există un enorm conflict în cadrul ACEA (asociația europeană a constructorilor auto). Din cauza Dieselgate, Volkswagen a fost împinsă spre electric, pentru a-și îmbunătăți imaginea. Grupul a făcut investiții enorme și acum are produsele pentru a respecta viitoarea legislație”, explică Matthias Schmidt.(ptr Schmidt v https://www.schmidtmatthias.de/) “Volkswagen este în poziția perfectă pentru a câștiga cote de piață, în detrimentul celorlalți concurenți”
    Citata din :https://economedia.ro/ue-pregateste-sfarsitul-epocii-masinilor-cu-motoare-termice.html#.YOmYlpgzbKU si https://www.boursorama.com/actualite-economique/actualites/climat-l-ue-prepare-l-enterrement-des-voitures-a-essence-661d56d3577c37c6520b357db47df382 .

    Deci sa ne aducem aminte
    Dintai a fots Dieselgate cand VW a fopts prins cu pisica in sac (pisica pe post de purcel) v https://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/dieselgate-de-la-a-la-z-o-analiza-completa-marca-promotor-unde-afli-tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-scandalul-momentului-14818717 .
    Cestie ceimplica numa vreo … 11 milioane de masini!!! Si una dintre urmarti a fost ca acţiunile grupului la Bursă au căzut vertiginos, ajungând de la 95 de miliarde de dolari la 60 de miliarde de dolari între 18 septembrie şi 29 septembrie. Totodată, oficialii companiei au spus că vor pune deoparte 6,5 miliarde de euro pentru repararea problemei la nivel global..

    Se putea spune ca Volkswagen va da faliment din cauza acestui scandal … ca fdusese prins in flgarant de minciuna (comerciala), fals si … si incompetenta tehnica!

    Asa ca. cu complicitate guvernamentala germana, se baga stramba ” motoarele diesel … polieaza! Produc si biozid de azot ~! Asa este! Insa pana atunci nu NO2 nu era „obiectiv!”
    Si azi .. “Volkswagen este în poziția perfectă pentru a câștiga cote de piață, în detrimentul celorlalți concurenți”

    Da …. ca nemtii sa rsaman jmecheri si ca cand sunt prinsi pisica in sac (c’asa-i neamtzu Schweinhund!) umreaza ca sa :
    – sa se reduca „viata” une4i masini de la 15 ani la … ??!!

    – în 2027 – când intră în vigoare normele Euro 7 care ar face complet neprofitabile motoarele termice. Viitoarele condiții draconice pentru emisii vor impune adoptarea unor măsuri costisitoare pentru depoluarea motoarelor termice, care ar putea deveni nevandabile cu mult înainte de interzicerea de facto a mașinilor pe benzină și motorină. Adica unii producatori vor da faliment . Prpducatori onorabili nu germani hoti!

    Trecerea completă la fabricarea de mașini electrice va afecta numeroși producători de componente din industria orizontală, având în vedere complexitatea redusă a mașinilor electrice. Aproape 15 milioane de oameni depind de industria auto din Europa, iar mulți dintre ei lucrează în domenii care au legătură cu motoarele termice și cutiile de viteză. Motoarele electrice au un număr redus de componente și numai una dintre acestea se află în mișcare. În plus, nu au cutii de viteze, ceea ce înseamnă că mulți producători de componente vor rămâne fără activitate sau se vor adapta la alte segmente industriale.

    Adica bagam im Scheizee intrg continentu de drragu VW .

    r

  4. Prea mult timp impus de moderator pentru circul insignifiant din PD-PNL.
    Orban primește ce merită, a fost unul dintre promotorii acerbi ai domnului Iohannis în guvernul USL-Ponta, după care personajul, inițial un ilustru anonim de provincie, a fost cocoțat pe un scaun mult mai înalt decât el.
    Se primise temă detaliată pe termen lung de la PPE și ambasade, la pachet cu promisiuni de susținere externă și sinecuri în diverse instituții europene și euroatlantice.
    Dar să nu disperăm, noi ceilalți îl avem pe omnipotentul Mircea Geoană.
    Poate vine și cu sprijin NATO mai consistent, dacă va fi ales președinte, desigur. Cel puțin cu certitudinea că România nu va cădea mereu pe locul doi în conflictele imaginare cu agresorii first person externi și se va alege și cu ceva sesizabil de către orice cetățean român, oriunde s-ar afla.
    Cred că ar trebui să realizăm că până acum, în noua ordine de după 1989, România a ajuns și…. și cu banii luați.
    Sau viceversa, mai corect formulat în raportul Matic.

Lasă un răspuns