Topul prostiei pe Valea Prahovei

Am aratat, in postari anterioare, cateva din obiectivele turistice ale unei ierarhii personale – ca optiuni – pe Valea Prahovei.

Sunt si cateva lucruri care mie mi se par ca s-ar incadra insa intr-un top al prostiei. Pe primul loc as pune organizarea traficului rutier in zona Busteni. Faptul ca in 2005 a fost anulata licitatia din 2004 pentru construirea autostrazii Comarnic-Brasov a fost fara indoiala o mare greseala. Iata ca, dupa 10 ani se reia proiectul, practic cu aceleasi firme. Dar va mai dura…

La Busteni, pe o distanta de vreo trei kilometri erau cam 10-15 treceri de pietoni. Acum mai sunt vreo 10, pazite de politisti. (Intre timp, s-au amplasat vreo trei pasarele pentru pietoni, pe modelul celor amplasate in 2002-2003 pe DN1, intre Bucuresti si Ploiesti). Evident ca, la vederea politistilor, tot soferul incetineste, astfel incat se formeaza „dopuri” de kilometri intregi.

De mai multi ani, am sugerat construirea unor subtraversari pietonale, din chesoane prefabricate, mai potrivite pentru pietonii in varsta si mai convenabile decat pasarelele ce nu au conditii potrivite de amplasare. Inutil. Se asteapta construirea autostrazii. Pana atunci, zeci de mii de soferi injura guvernul, desi decizia este a primariei.

34 de gânduri despre “Topul prostiei pe Valea Prahovei

  1. Domnule profesor, parca domnul Basescu a spus ca Romania nu are nevoie de autostrazi. Daca domnia sa afirma acest lucru, probabil ca este adevarat.

    Atunci de ce noi niste simpli muritori sa ne muncim mintea cu asemenea probleme, pe care oricum nu le intelegem………..

  2. Politistii sunt adusi din tot judetul ca sa demonstreze utilitatea amplasarii pasarelelor. Nu au alt rol. Sunt doua pasarele la Busteni, fiecare cu un cost de cam 100.000 euro. Evident ca solutia propusa de dv. este cea mai buna, este normala. Cati insa mai vad lucrurile normal?! Pasarelele au fost montate ca sa mai scoata un ban si altcineva din sfera politicului. S-a profitat de situatie. Nici pietonii si nici soferii nu poarta vreo vina, cu atat mai putin politistii. Adevarul este ca soseaua nu face fata la un numar atat de mare de masini. Un prieten a facut ieri cam 3 ore de la Brasov pana la Sinaia. Ar trebui o varianta suspendata peste raul Prahova, sa ocoleasca orasul Busteni, centrul acestuia, care are multe intersectii. In Busteni, sunt si 2 treceri de pietoni semaforizate, pentru persoanele cu handicap. Sunt pusi politisti si langa acestea pentru a nu apasa nimeni sanatos pe buton 🙂 In Busteni, sa stiti ca este rau si sa fii pieton si sa fii sofer. Ca pieton traversezi pe la distante mari, ca nu ai pe unde, vai de cei batrani, ca sofer iti blestemi zilele, tara, orice si pe oricine.
    Nu stiu cat de viabila si serioasa este propunerea cu autostrada, ce stiu ca localnic, este ca atunci cand se va evita centrul orasului Busteni, nu se vor mai forma cozi kilometrice.

  3. Ce-i greu, de Virgil Carianopol

    E greu să fii ce eşti şi totuşi
    Să nu poţi precum eşti trăi,
    Să ai palate multe-n visuri
    Şi să n-ai unde odihni.

    La fel e greu când porţi cu tine
    Munţi de iubire-n viaţa ta,
    Atunci când vrei să-i dai la oameni,
    Să nu vrea nimenea să-i ia.

    E greu să-l faci să inţeleagă
    Pe cel nedrept ce este drept,
    Pe prost de ce este nevoie
    De mintea unui înțelept.

    De-asemeni, este greu prin lume
    Să treci de nimeni întrebat,
    Să dai cu pietre în minciună,
    Să poţi să treci neaplecat.

  4. Până la terminarea autostrăzii, se vor eroda treptat și lucrările efectuate de pe cei câțiva kilometri. Dar…așa gândesc și lucrează unii…ași în autostrăzi.

  5. Noroc ca avem si „Valea Oltului”…., de unde ne vine ajutorul „divin” din partea lui „Geo Bogza”….

    Intru pe „trackback-urile” materialului „La multi ani” si de pe cel al „Motanului incaltat”, dau de blogul Corinei Cretu. Aleg de aici :

    BLOG Corina Cretu :
    „ Ideologiile ne separa
    Visele si suferinta ne apropie ”
    EUGEN IONESCO

    Imi aduc aminte de cele 2 logo-uri pe care le-am folosit la Conferinta publica organizata de mine la „Bursa Romana de Marfuri” in data de 12 februarie 2004, cu tema : “Cristalizarea strategiei dezvoltarii Romaniei, o provocare actuala” :

    „ Ne uneste ceea ce ne lipseste „
    CONSTANTIN NOICA

    „ Cu cat cunosti mai mult Romania
    cu atat o intelegi mai putin. „
    JONATHAN SCHELLE

    Iata ca dupa aproape 10 ani aflu ca de fapt ne lipsesc visele ca sa ne putem unii….Putem deduce si ca din cosmarul „Rapirii din Serai” ne poate salva un vis maret ….Avandu-l si pe „Geo Bogza” langa noi, avem mai multa incredere…

    „BAIETII” insa, ca intotdeauna, sunt pe-aproape… si cu cateva luni in urma ( luna august 2013 ) au blocat intrarea la „sultan” pe una din cai….Vad ca pentru ei „miza” Adrian Nastase pare a fi extrema, ceea ce nici „prostii de manevra”, cei de la vedere, cred ca nu mai inteleg…Chiar daca odata acesti „prosti” erau creditati a fi „desteptii desteptilor”….Asta e valabil insa doar pana ai( accepti) mandatul/mandatele la vedere….

    Au uitat insa de calea principala. De fapt, n-au uitat-o, dar acolo nu-i baga nimeni in seama…E vorba de acelasi „sens si creuzet al revolutiilor portocalii”…Odata, de pe „Valea Oltului”, s-a „perfectat divin” ceea ce va conta in deznodamantul din 6 ianuarie 2014 ( un prim pas.., sau al 2-lea…- nu mai consult arhiva timpului – a fost prin „Profetul, aurul si ardelenii”, in prima descindere „divina” romaneasca organizata pe pamant american… )

  6. ALO , CORLATEAN , DOARME MAE-ul , DORM AMBASADELE SI CONSULATELE ? AMPRENTAREA ROMANILOR !!! BAI SUNTETI NEBUNI ? NU ZICE NIMENI NIMIC ? NU PROTESTEAZA NIMENI ?
    PAI D-AIA TOT FAC ASTIA PIPILICA IN CAPUL NOSTRU , CA STAM CA BOII , CU CAPETELE PLECATE IN JUG .
    Te vaitai pe la televiziuni , bai nea ministrule , ca diplomatia romaneasca ar fi sabotata din interior . Pai , este normal sa se intample asa , si chiar mai rau , din cauza tuturor numirilor lui unguent , aprobate de piticul diplomatiei romanestI , micutul marga la consulate , si ai cozilor de topor ale basului , la ambasade .

    PS Noroc cu pustiul asta naravas de Soros , ca ne-a luat apararea !

    http://www.dcnews.ro/2014/01/soros-merkel-repeta-erorile-care-l-au-adus-pe-hitler-la-putere/

  7. Prima tentativa de a se face ceva a avut-o Guvernul Nastase – ” Autostrada Zapezii ” , cu un studiu de fezabilitate valabil si azi si o licitatie ingropata in 2005 pentru ca era initiativa ” regimului ticalosit ” ( la fel ca Autostrada Transilvania ) . In 2009 vorbaretul si putin seriosul Berceanu n-a vrut ca Statul roman sa se angajeze in afacere ( pentru acest proiect avem o marota obsesiva cu ” strainii o fac pe banii lor , pe noi nu ne intereseaza restul nu e treaba noastra , e parteneriat public privat etc etc ) , interesant punct de vedere ) deci a doua tentativa era si ea out ( Vinci nu sunt nebuni sa le construiasca romanilor autostrada in munte din pasiune pentru Romania ) . Zece ani pierduti . Daca vrem ceva , stim cu totii ca noi platim , noi bugetam , cine altcineva ?

  8. Sintem un poporde nebuno,am desorganizat agricultura,am ramas fara irigarii,fara zootehnie,pe cale de consecinta,fara piata la cereale,nu cultivam soia modificata genetic.dar consumam in draci,am desfiintat ind chimica ptr ca era concepita de tov”academician”,nu de institutele rominesti de profil,am gatat si metalurgia feroasa si neferoasa!!!!????A mai ramas ceva,eu nu cred.Sintem in clubul selec european!Bravos natiune!Imi este rusine ca sint romin si am muncit in aceasta economie 45 ani.

  9. Absolut logica propunerea cu subtraversari. Zici ca le lipseste creierul unora ,nu alta ! Exista si alte dovezi ale prostiei ! Un exemplu grăitor e dat de alegerea tronsoanele liniilor de tramvai intrate in reabilitare ! In sectorul 3 de vreo , ca sa vezi, 3 ani,s-a lucrat la un tronson care dupa terminarea lui , acum, sta si asteapta terminarea altor tronsoane pentru ca sa poata circula tramvaiul…Adica tot vreo 3 ani…Intre timp sinele vor ruginii de atâta asteptare ! Logic ar fi fost sa aleaga un tronson care sa permita circulatia, fie si limitată ca lungime a traseului. La fel se intampla si pe Iancului unde,se face anul si din doua statii de masina cât e lungimea străzii abia au facut putin mai mult de jumatate. Intre timp s-a întrerupt circulatia de la Foisor pana la Granitul ! Creiere pane, nu alta ! Desigur ca existau si alte modalitati de abordare a lucrarilor. Din pacate nu intereseaza pe nimeni modul aberant de cheltuite a banilor publici. Lucrarile par a nu avea data de finalizare…

  10. Domnule ADrian Nastase,

    Ma obligati sa devin „sadic” si sa va precizez ca nu este prea greu sa redescoperiti topurile prostiei din Romania sofand in afara coloanei oficiale!

    Asa a fost acest drum cu sau fara zapada din totdeauna sa faci sapte-opt ore de la Brasov la Comarnic prin trafic greu si cu una sau doua coloane oficiale grabite sa ajunga la Predeal sau mai stiu eu unde pentru muritorul de rand este o normalitate!

  11. Faptul ca, dupa 10 ani, proiectul este reluat cu aceleasi firme arata si ca acestea nu au suferit de foame, un deceniu, adica s-au hranit bine sub guvernarile opozitiei din asa -zise reparatii de drumuri si ca se confirma zicala la vremuri noi tot noi.
    Domnule Nastase, noi – pulimea sau, in vechime, viermii – traim in tara in care crocodilul zboara – desi nu oricine il vede – cu elicopterul ori are girofar. Ne inghesuim pe soselele care, daca nu sunt cele facute de comunistii injurati din gros, apoi la o zgirmatura gasim sub ele drumurile de acum 2000 de ani. Avantajul nostru asupra dumneavoastra este ca noi ne pregatim sa devenim, pentru doua luni, dragii euroalegatori, ca sa le dam sinecuri unor panarame care isi zic politicieni, iar in aceste doua luni ne mai stergem si noi scuipatii cu care suntem zilnic improscati. Dumneavoastra, dat fiind ca nu votati, chiar ca nu are nimeni de ce se purta frumos cu dumneavoastra, macar sa va dea o caldare de plastic cu inscriptia „prostul ( proasta) satului – europarlamentar!”. La pufoaice ori sepcute sa nu va faceti oricum iluzii. Intr-un fel, luarea drepturilor electorale este si o prevedere, oare cum ati reactiona daca v-ati trezi cu Monica Macovei la poarta, la Cornu, rugindu-va sa o votati?
    Il asteptam si pe crocodil, in rindurile noastre, ale pulimii. Si pe sosele.

  12. Stiti ce mi se pare mie cea mai mare prostie, domnule Adrian Nastase ?
    Obsesia romanului pentru mersul cu automobilul dublata de plecarile /sosirile exact la aceleasi ore , in cel mai pur stil romano-bulucesc posibil.
    (Z)
    Ati vazut, probabil, ce se intampla in America (pe autostrada cu 6 benzi pe sens dintre Los Angeles si San Francisco): la ore de varf , toata lumea sta blocata , bara la bara, in trafic.
    Solutia nu este neaparat una cantitativa , recte, de a smulge naturii noi si noi hectare pentru amplasarea de asfalt si beton, ci, dezvoltarea traficului pe cale ferata, odata cu modificarea comportamentala a romanului.
    Uite, eu m-as gandi, daca romanului ii place mortis cu c…..personal (si al partenerei) in masina personala, la introducerea in circulatie, ca la garniturile de tren care subtraverseaza canalul Manecii, a unor mari vagoane platforma transportoare de autovehicule.
    Cum e la feribot…urca soferii, unul langa altul pe amplasament, dupa care, nici tu semafoare, nici tu pietoni, pana la Bucuresti. (Z)
    Avantaje:
    1. Se reduce poluarea (astfel, romanul devine mai putin ipocrit cand se reproduce in Piata Universitatii pe tema cool a ecologiei de Ferentari)
    2. Se stimuleaza socializarea (oamenii se dau jos din masini, stau de vorba, mai gusta o costita, sau un carnacior afumat, mai beau o bere, etc)
    3. Soferii scapa de radare si fiole.
    Trai pe vatrai, nineaca, fara nervi, injurarturi, fara fufe retardate din presa care baga microfoanele in esofagul soferului, cu intrebarea prosteasca : ,,Cum e traficul? ”
    😉

  13. conduc de 35 de ani amator dar niciodata nu voi putea sta bara la bara mai bine ocolesc 200 de km si asa nu voi conduce chiar daca drumurile sint ma rele,daca nu ma credeti verificti .

  14. interessant este faptul ca la citeva sute de metri mai sus, exact aceasta idee cu chesoane a fost aplicata pentru reamenajarea unui parau care subtraverseaza DN1. lucrarile nu au perturbat traficul pe DN1in asa masura incit sa se considere o masura inaplicabila ulterior.

  15. Am intrat (spre a citi), acum, la inceput de an, pe cateva bloguri basisto-pedelace (ale minoritatii galagioase-vorba amicului George Ban) si, ce sa vezi ?
    Nimeni nu discuta despre ce a facut de sarbatori, despre ce planuri are, despre ce s-a mai intamplat nastrusnic pe partie (ci capacul dw WC pe post de sanie, etc)….toata lumea se strufoca febril sa analizeze sansele catindatilor dreptei la prezidentiale. Asa cum faca si facatorii de sondaje, in care, apar de nspe ori mai multi pretendenti decat cei care si-au anuntat efectiv candidatura. O tara de nebuni…ba nu, gresesc, o tara in care vietuieste o turma de nevertebrati basisti care nu pot trai fara tatuc, nu pot trai fara scandal. Am mai intrebat de cateva ori: oare la ce le-o fi trebuind puterea ?
    1. Sa ne faca noua, majoritarilor, un bine de care noi nu suntem constienti ?
    2. Sa imparta averile lor saracilor ? (o pot face si acum) 😉
    3. Sa ofere o sansa in plus copiilor lor in Europa ? (deja suntem complet liberi sa bantuim oriunde vor muschii nostri)
    4. Sa anuleze impozitele si taxele ? (ma indoiesc, amintindu-mi cum a marit Boc accizele si preturile :
    ,,Preţurile la combustibili au crescut cu peste 15% în 2010- an in care, cel mai mare impact asupra indicelui preţurilor de consum l-au avut scumpirile înregistrate la tutun (26,34%) şi combustibili (15,38%), care au ponderi mari în coşul utilizat de Institutul Naţional de Statistică (INS).
    Conform ponderilor din coşul INS, scumpirea combustibililor a avut un impact de 1,15 puncte procentuale în rata anuală a inflaţiei, în timp ce scumpirea tutunului a contribuit cu 1,24 puncte procentuale.”
    COMENTEZ:
    Vine acum piticania de la Cluj sa dea lectii de economie domnului Ponta. Eu daca as fi Ponta, as sufla putin asupra piticului…e suficient. 😉
    Revin:
    Deci , de ce vor basistii puterea (legata strict de un vector prezedential osos care sa compenseze gelatina portocalie si popolara a masei sustinatorilor) ?
    Nu ramane decat o singura explicatie plauzibila:
    5. Sa utilieze fondurile europene la constructia de noi inchisori, astfel incat adversarii politici ai ,,dreptei” sa se reduca (numeric) la nivelul opozitie actuale. Iata, aceasta este democratia…exprimata prin redefinirea egalitatii de sanse.
    Nu intamplator, domnul Traian Basescu si-a exprimat sperantele si dorintele pentru noul an din fata unei crasme de la Predea…..taman in acele clipe spune adevarul: vrea o justitie puternica IN OPOZITIE cu politicienii.
    Mai pe romaneste, o justitie ,,independenta”.
    (Z)

  16. Domnule Nastase, cum se face ca sistemul asta corupt a reusit in ultima perioada sa demaste si chiar sa bage in inchisoare politicieni, oameni de afaceri prinsi cu tot felul de ilegalitati?
    Cum se face ca in perioada Dumneavoastra au fost atat de putine cazuri de corupti la nivel inalt prinsi si pedepsiti?
    E adevarat ca fiecare generatie politica are uscaturile ei, insa, in perioada Dumneavoastra de ce nu s-a miscat nimic in justitie?

    • Marius,

      eu cred ca lupta impotriva coruptiei porneste de la crearea cadrului legal si a institutiilor potrivite. Toate institutiile care functioneaza astazi in acest domeniu si reglementarile principale referitoare la publicarea averilor, conflictele de interese etc au fost create in perioada 2001-2004. „Lupta” se poate duce – e adevarat – si prin stabilirea prealabila a listei vinovatilor care, intamplator, cei mai multi, fac parte din randul adversarilor politici.

  17. Ce subiect generos… topul prostiei in Romania…

    Deci, se pot face treceri subterane dar trebuie incalzite toata iarna iar apa provenita permanent din topitura trebuie scoasa, tot permanent, cu pompe si deversata in paraul local, nu stiu cum se numeste…

    Autostrada aia nu va exista niciodata! Dealtfel ar trebui sa merg pe ea pana la Brasov si apoi sa ma intorc pana la Sinaia, Azuga, Predeal, tot pe DN1… asta chiar ar fi de top 5!

    Transportarea pe calea ferata a automobilelor este o alta tampenie, trebuie amplasate rampe prin localitatile montane unde dorim sa debarcam si oricum, nu este loc, iar pt doua masini care debarca la Busteni sta tot trenul zece minute, adica se face praf si mersul amaratelor alea de trenuri de pasageri… deh, masinile se urca si se coboara mai greu decat pedestrasii… In plus, cum le ancorezi ca sa nu le distrugi in timpul transportului, modelele sunt foarte diferite, iar problema asigurarilor este si mai grea, un tren rasturnat plin cu limuzine inseamna fix falimentul companiei de transport…

    Singura solutie este supraetajarea DN1 pe piloni laterali metalici si tabliere, posterior consolidarii celei existente, desigur… Costa putin, se face din otel moale, nu perturba traficul, merge repede, nu sacrifica teren, nu necesita lucrari de anvergura ci doar de constructii-montaj… As numi-o DN1-Aero, si s-ar plati taxa daca vrei sa mergi glont pana la Predeal, sau nu, daca alegi sa mergi normal… Evident, camioanele raman pe jos iar pietonii isi recupereaza zebrele… Traficul s-ar tripla, la pret inferior unei autostrazi iluzorii care ar trebui sa strapunga muntii, tuneluri, terasari, alunecari, inzapeziri, etc…. Mai mult, dpdv strategic ar fi OK, poti controla un trafic triplu cu acelasi numar de politisti, sau soldati la o adica…

    Dar nici asta nu se poate face deoarece nu s-a stipulat in agreementul semnat cu chinezii, iar noi insine…

    Acum traficul merge greu datorita giratoriilor aruncate peste tot ca sa consume bordurile, ce va mai mirati… O masina care vine de pe o strada laterala, in loc sa astepte 5 minute ca sa intre in trafic, blocheaza toata DN1 cam pe ambele sensuri, pt toti, deoarece cei care vin din fata nu stiu daca asta intoarce sau merge drept, si asteapta sa-i vada intentia… sau fata…

    @ ZeV, sosesc maine la 13.02 cu Fordul, sunt in vagonul trei usa dinspre locomotiva, ne intalnim la informatii… dar sa incerci sa vii la scara, am bagaj, rulota…

  18. @ Si ZetreV, inca ceva, o persoana de 80 kg plus bagaje, sa zicem 100 kg in total, plateste un bilet de-a doua cu circa 300,ooo lei vechi, iar o masina de 1.5 tone, incarcata pana la 2 tone, ar costa in mare, vreo 6 milioane, adica dublul fata de cat ar costa sa mergi cu benzina dus-intors de doua ori…

    Dar sigur, nimic n-ar compensa frumusetea asteptarii la volan, prin gari, cu o minune cicalitoare alaturi, pe un soare puternic si fara sa poti porni motorul si deci nici aerul… Mai trebuie sa ne gandim si la bosorogii care inca mai circula si vor merge si ei cu trenul-masinamica, dar si la femei…

    Abia astept, asta trebuia s-o propuna unul cu nick predestinat, sa spunem sadicul, ca maso nu s-a aventurat nimeni inca…

  19. Anularea a tot ceea ce face o guvernare, de către guvernarea următoare e una dintre hibele României.
    În 2005 aproape tot ceea ce era început sau stătea să înceapă a fost anulat, reziliat cu despăgubiri imense acordate firmelor contractante, sub cuvânt că erau proiecte rezultate din corupție, că nu erau bune…
    Dacă fiecare guvernare va face așa, n-o să realizăm nimic niciodată.
    Fiecare guvern trebuie să continue, să termine ceea ce a început guvernul anterior sau chiar GUVERNELE anterioare, pentru că sunt proiecte a căror punere în practică are nevoie de 7-10-15… ani.
    Lupta politică dintre partide pentru a ajunge la guvernare e necesară, dar negarea a tot ce face celălalt e o prostie.
    Acest comportament e rezultatul radicalizării absurde a politicii, rezultatul concepției primitive „toți ai noștri sunt buni, toți ai lor sunt proști”.
    Cine a inoculat concepția cu pricina?
    Ghici ghicitoarea mea!

  20. În privința „ambuteiajelor”, am stat cu orele PE AUTOSTRĂZI (nu pe șosele obișnuite) în Italia și Spania, așa că nu e cazul să ne tot considerăm unici.
    P-asta cu „în Occident nu e așa…” o credeam înainte de 1990. După, am văzut că și în Occident, în multe privințe, e tot așa.

  21. În București, niște cetățeni au cumpărat, pe vremea „primariatului” lui Videanu, niște apartamente în niște blocuri foarte onorabile.
    Nu toate aceste apartamente s-au vândut la persoane fizice, iar Primăria Capitalei a cumpărat restul.
    În aceste apartamente transformate în locuințe sociale a băgat persoane defavorizate chipurile, care cereau de ani buni locuințe de la stat (precum Băsescu).
    Aceste persoane trăiau și se comportau ca inșii predispuși la amprentare în Germania și Anglia, pe care văd că unii comentatori îi apără.
    Cetățenii civilizați care cumpăraseră apartamente n-au rezistat cu „defavorizații” niciun semestru. Erau disperați că dăduseră o grămadă de bani și nu puteau locui civilizat, în liniște, iar pe scară și în lift se întâlneau cu excremente umane.
    Le propun celor care îi apără pe candidații la amprentare să facă schimb de locuință cu cetățenii disperați ca să vadă de ce e nevoie de amprentare și expediere one way.
    Și-ncă Germania și Anglia scapă de ei cu amprentarea, dar noi, aici, cu ce scăpăm?

  22. @ Cris,

    poate ar trebui sa explici aici tuturor cum este in Italia duminica dupa-masa pe autostrazi, la telepass-uri si fara tele-family, mai ales daca este si vreun meci al echipei locale prin apropiere… sau prin Franta, prin statiunile din sud in sezon si la ore de varf… Veti ajunge sa jurati moarte soferilor de autobuze!

    Cine vrea sa goneasca n-are decat sa se amprenteze in Australia, dar atentie la canguri care mai sar gardul ala…

  23. @ Marius

    Au fost procese și condamnări și în guvernarea PSD (nu „în vremea d-lui Năstase”, fiindcă dl. Năstase nu le poruncea procurorilor ce dosare să deschidă, iar judecătorilor – ce sentințe să dea), numai că atunci condamnările se pronunțau pe probe solide, nu exista o „normă” de condamnat demnitari și oameni de afaceri.
    Multe dosare existau și în acea perioadă, dar instrumentarea lor a durat, iar procesele – și mai mult.
    Din 2011 încoace (pentru că băgarea la închisoare nu a început în 2005), după ce Băsescu și-a pus oamenii lui la Parchet și Înalta Curte și le-a poruncit să arunce în închisoare cât mai mulți demnitari, cu probe, fără probe, ca să potolească setea de sânge a boborului (în care vă aflați și dv.) și să-i demonstreze UE-ului că el luptă și dă-i și luptă, procurorii au fabricat probe, i-au șantajat pe unii acuzați să depună mărturie împotriva unor demnitari, cu promisiunea că aceștia, acuzații, vor scăpa de pedeapsă, au acceptat la dosare probe dubioase și ilegale, doar pentru a îndeplini și depăși norma de condamnări pe care le-o trasase Băsescu.
    Astfel boboru care crede că toți demnitarii sunt necinstiți numai el, boboru e cinstit și din cauza demnitarilor o duce el, boboru, rău (nu-i așa că și dv. gândiți la fel?) a fost săturat cu sânge și i s-a inoculat ideea că nu trebuie să mai existe politicieni, partide și Parlament, și că Băsescu ar fi de ajuns (el nu e politician, ci un cetățean onest din bobor): EL să dea legi, EL să le aplice, EL să spună cine e vinovat și cine nu… EL și câțiva consilieri de-ai lui.
    Nu-i așa că și dv. gândiți la fel?

  24. @ Marius:

    Stimate Marius, eu vă pun câteva întrebări la care nu trebuie să-mi răspundeți mie, ci dv. înșivă:
    Cum se face că Băsescu ține morțiș la anumiți procurori și judecători și nu e de acord cu numirea altora din sistemul judiciar? pentru că peste tot în UE înalții magistrați nu sunt toată viața lor șefi pe un anumit departament, ci se practică o „rotire a cadrelor”.
    Cum se face că Băsescu apare la televizor și prevestește arestări, iar nu după mult timp, apar arestări?
    Cum se face că Băsescu spune public despre niște cetățeni că sunt necistiți și infractori, iar nu după mult timp înalții judecători îi condamnă pe acești cetățeni?
    Cum se face că înalții demnitari și oamenii de afaceri apropiați de Băsescu nu au probleme cu DNA?
    Ce părere ați avut când, Popoviciu fiind acuzat, Băsescu a ieșit și a spus că Popoviciu n-are nicio vină, că a făcut doar fapte bune și folositoare orașului București și țării, iar Popoviciu a fost scos de sub acuzare?
    Ce ați gândit când Băsescu a spus public „Blaga nu fură, Udrea nu fură, Videanu nu fură, Berceanu n-a furat”? (ori la B1 nu s-au dat aceste zise?).
    Cum se face că unii procurori DNA dau interviuri în care vorbesc despre dosare în care „lipsește sarea și piperul” (adică anumiți acuzați), iar „sarea și piperul” apar imediat ce acești procurori le iau dosarele colegilor care lucraseră la ele, dar nu știau ce ingrediente trebuiau să pună pentru ca dosarele să fie „bune”?

    Ar mai fi, dar nu vreau să vă supun la cazne prea mari…

Dă-i un răspuns lui blogideologicAnulează răspunsul